مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-16دانش

برترین های کنکور| اراده و تلاش؛ 2 رمز موفقیت در کنکور


رتبه 1 گروه آزمایشی علوم تجربی گفت: رمزموفقیت من اراده و تلاش های روز افزونم بوده است؛ اما نمی توانم حمایت خانواده و دوستانم را نادیده بگیرم.

- پرهام مصطفوی رتبه 1 گروه آزمایشی علوم تجربی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: بنده در کلاس های کنکور شرکت نکرده ام، شاید یک جلسه به کلاس کنکور رفته باشم.

وی افزود: رمزموفقیت من اراده و تلاش های روز افزونم بوده است؛ اما نمی توانم حمایت خانواده و دوستانم را نادیده بگیرم، من 11 تا 12 ساعت در روز درس می خواندم و تست فراوان می زده ام.

این کنکوری در رابطه با اینکه چه کسی این خبر خوش را به او داده است، گفت: یکی از اقوام که در صداو سیما کار می کرد به بنده اطلاع داد که رتبه اول کنکور تجربی شده ام؛ پیش بینی بنده این بود که تک رقمی می شوم اما رتبه 1 گروه آزمایشی علوم تجربی فکر نمی کرده ام بشوم.

* حمایت همه جانبه خانواده  مصطفوی درباره حمایت های خانواده اش افزود: امسال سال سختی بود و خانوادهمه جور هوای من را داشتند، با توجه به اینکه من روابط ام را کمتر کرده بودم.

اما خانواده از همه لحاظ من را حمایت می کردند.

وی گفت: به امید خدا پزشکی دانشگاه تهران می خواهم انتخاب رشته کنم و به افرادی که سال دیگر کنکور دارند می گویم که خودشان را با فضای جدید وقف دهند، با اراده و انگیزه درس مطالعه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های کنکور| اراده و تلاش؛ 2 رمز موفقیت در کنکور

برترین های کنکور| اراده و تلاش؛ 2 رمز موفقیت در کنکور